Малий бізнес чи велика компанія. Новачок на ринку або просунутий бренд. Косметологія, освіта, спорт, онлайн-магазин чи волонтерська організація… Все потребує роботи з просування сайту та покращення якості контенту. Пошукова оптимізація включає широкий спектр стратегій, які діляться на дві основні категорії. Позасторінкове SEO (речі, які відбуваються поза сайтом і часто не можуть контролюватись бізнесом самостійно) та SEO на сторінці.
SEO на сторінці – це практика оптимізації веб-сторінок для отримання органічного трафіку та покращення рейтингу веб-сайту у пошуковій видачі. Це включає оптимізацію HTML сторінки, внутрішніх посилань і метаданих (метазаголовок, мета-опис і щільність ключових слів), а також розміщення високоякісного, релевантного текстового контенту, створеного завдяки зусиллям копірайтера та зображень дизайнерів. Комбінуючи всі ці аспекти веб-сторінки разом, можна отримати покращену веб-сторінку завдяки SEO на сторінці.
Як досягти високих результатів SEO?
Розраховуючи вартість просування сайту, фахівець наголошує на тому, що потрібно:
- Створювати корисний, багатий інформацією сайт та формувати окремі сторінки, які чітко та точно описують контент.
- Подумати про слова, які користувачі надрукують у пошуковій системі, щоб знайти сторінки, та переконатися, що сайт дійсно містить ці слова у публікаціях.
- Щоб допомогти Google повністю зрозуміти вміст вашого сайту, потрібно надати дозвіл на сканування всіх ресурсів сайту, які значно вплинуть на рендеринг сторінки. Наприклад, файли CSS та JavaScript, які впливають на розуміння сторінок.
- Створювати сторінки в першу чергу для користувачів, а не пошукових систем. Оскільки послуги SEO оптимізатора у Києві і так допоможуть наблизитися до бажаного. Тому важливо задовольнити бажання споживача.
- Не обманювати своїх користувачів. Не інтегрувати в текст про машинні покришки та ароматизатори для салонів авто такі слова, як косметологія, губна помада, пінцет. Оскільки ображений відвідувач ніколи не зайде на веб-ресурс.
- Подумати про те, що робить сайт унікальним у своєму роді. Зробити так, щоб він не був схожий на інших у цій галузі.
Робота на перспективу
SEO на сторінці та комплексне просування сайту пропонують кращу окупність капіталовкладень практично з будь-якої стратегії цифрового маркетингу з її відносно недорогими та довгостроковими перевагами, які можуть допомогти веб-сайтам рости та приносити пасивний трафік протягом багатьох років. До половини всього трафіку веб-сайту надходить із пошукових систем, таких як Google або Bing, це говорить нам про те, що близько 40% онлайн-доходу також надходить від пошукового трафіку. Перший результат у Google отримує понад 32% трафіку ключових слів, а перша сторінка результатів пошуку захоплює до 91,5% трафіку. Саме тому SEO – справжній скарб. Без цього сайт може упустити можливості для ранжування пошукових запитів, специфічних для бізнесу.