Згідно з результатами опитування CMOs аналітиками Gartner, у 2024-му компанії витрачали понад 57.1% маркетингового бюджету на цифрові канали просування брендів та послуг. Зокрема на генерацію платного трафіку. А також на сервіси агентств інтернет-маркетингу.
Ці інвестиції демонструють високий рівень окупності та конверсії. Але далеко не завжди реклама приносить бажані результати. Конкуренція у нішах дуже висока, що призводить до низки проблем під час планування та розгортання маркетингових кампаній.
Актуальні виклики інтернет-маркетингу
Якщо підсумувати основні підводні камені цього виду просування, то отримаємо наступний перелік:
- Посилення політик захисту конфіденційності даних. Регулювання GDPR та CCPA ускладнюють доступ до інформації, необхідної для просування.
- Висока конкуренція. Дедалі більше брендів частково чи повністю цифровізують послуги та переносять діяльність до Інтернету, переманюючи аудиторію.
- Зміни в алгоритмах платформ. Майданчики Google, Facebook, Instagram часто змінюють свої ADS-механіки та політики, що також ускладнює роботу з ними.
- Збільшення витрат на рекламу. Вартість CPC та CPM постійно зростає, знижуючи прибуток від них.
- Ефективність вмісту. Важко виділятися у ніші за допомогою тематичних матеріалів.
- Зміна поведінки споживачів. Динаміка переваг зменшує можливості адаптації стратегії без повної персоналізації підходів.
Усі вказані виклики ускладнюють просування та знижують ефективність маркетингових кампаній. Але це не означає, що варто опускати руки та припиняти рекламування бренду.
Як не злити бюджет у молоко?
Для підвищення рентабельності реклами потрібен креатив, аналіз і правильний таргетинг, а ще:
- SEO. Органічний трафік із пошукової видачі найефективніший.
- SMM. Потенційний клієнт найчастіше використовує соціальні мережі для пошуку відгуків або навіть товарів/послуг.
- Унікальний та цінний контент. Це, як мінімум, збільшує ефективність індексування та ранжування сторінок.
- Оптимізація стратегії. Постійне A/B-тестування креативів з урахуванням трендів та поведінкових факторів.
Але все це марно, якщо просуванням не займаються майстри сегмента. Тому замовити інтернет маркетинг – завжди гарна ідея.
Переваги роботи з експертами
Співпраця з фахівцями рекламної ніші гарантує низку вигод для власників бізнесу:
- Адаптація стратегії. Постійний моніторинг трендів та змін на ринку з подальшим коригуванням кампаній.
- Оптимізація бюджету. Можливість зменшити витрати на рекламу, підвищивши її рентабельність.
- Прискорення продажу. Швидша конверсія кожного витраченого на рекламу долара.
Агенція інтернет-маркетингу гарантує повну окупність реклами вашого бренду. Бажаєте підвищити продажі, покращити репутацію чи залучити нових клієнтів? Зв'яжіться з нами для початку співпраці!